Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Βίντεο να ανέβει η νευροπίεση των "προοδευτικών" το νέο τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη: "Μα εγώ σαν Έλληνας ευλογημένος, σε επαναστάσεις αναθρεμμένος"!!! ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ!

Βίντεο να ανέβει η νευροπίεση των "προοδευτικών" το νέο τραγούδι του Νότη Σφακιανάκη: "Μα εγώ σαν Έλληνας ευλογημένος, σε επαναστάσεις αναθρεμμένος"!!! ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ!

Μα εγώ είμαι Έλληνας, αυτός είναι ο τίτλος του νέου τραγουδιού που κυκλοφόρησε ο Νότης Σφακιανάκης. 

Στο τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» του Νότη Σφακιανάκη οι στίχοι είναι του Κώστα Χορλιαφάκη και η μουσική είναι των Κώστας Χορλιαφάκη – Στράτου Κουμπά.

Το τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» συμπεριλαμβάνεται στο νέο cd που μόλις κυκλοφόρησε ο Νότης Σφακιανάκης με τον τίτλο «Μαζί» και περιλαμβάνει 16 ολοκαίνουρια τραγούδια. 


Η νέα δισκογραφική δουλειά του Νότη Σφακιανάκη κυκλοφορεί από την δισκογραφική ......
...εταιρεία Cobalt music και είναι διαθέσιμη σε όλα τα δισκοπωλεία και στα ψηφιακά καταστήματα.

Παράλληλα με την κυκλοφορία της νέας του δισκογραφικής δουλειάς ο Νότης Σφακιανάκης προετοιμάζεται για τις επερχόμενες εμφανίσεις του με την Πέγκυ Ζήνα στο νυχτερινό κέντρο Φωταέριο εκεί που αναμένεται να διαπρέψουν και να αποτελέσουν ένα από τα κορυφαία σχήματα της χρονιάς.

To τραγούδι «Μα εγώ είμαι Έλληνας» βρίσκεται στην θέση Νο16 του δίσκου.

Από τον δίσκο «Μαζί» τα 16 νέα του τραγούδια:

1.Τ’αθάνατο νερό
2.Κράτησε με
3.Λύσε κούκλα τα μαλλιά σου
4.Τέρμα το ράδιο
5.Ότι και να κάνεις
6.Πως γίνεται αυτό
7.Εγώ
8.Σαν αεράκι
9.Του αυγούστου το φεγγάρι
10.Καλέ μου άγγελε
11.Μια μικρή μαυροφορούσα
12.Ο Γιος της κυρα Λένης
13.Πέτα ψηλά
14.Φτου ξελευθερία
15.Εγώ ποτέ δεν κρύφτηκα
16.Μα εγώ είμαι Έλληνας

Νότης Σφακιανάκης Μα εγώ είμαι Έλληνας στίχοι

Χρόνια με χτυπάτε
Χρόνια στέκομαι
Χρόνια με πουλάτε κι τ” ανέχομαι
Χρόνια ο σκοπός σας, ν” αφανιστώ
Έλληνας χαμένος, πρόγραμμα βατό
Έλληνας θαμμένος, γη χωρίς Θεό

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ” έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Τώρα ζητιανεύω κι η ψυχή σου χαίρεται
Τώρα ξεπουλιέμαι, μα ποιος Θεός το δέχεται
Τώρα μου ζητάτε τα υπάρχον μου
Ως κι την ψυχή μου, που χω πάνω μου
Δε θα μου τα πάρεις, ούτε από τον τάφο μου

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Εγώ σε γέννησα, σ” έχω αναθρέψει
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης

Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος
Σ” επαναστάσεις αναθρεμμένος
Έχω παλέψει, έχω νικήσει
Θεριά ανήμερα, έχω λυγίσει
Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω
Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω
Αυτούς Ελλάδα μου, που χρόνια τώρα
Τον δρόμο σου άνοιξαν στη κατηφόρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου